דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קריאה בכף יד - מנבאת את העתיד או מספרת את ההווה? 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 3892 פעמים ]

 

אחד הסיפורים הידועים בהיסטוריה האמריקאית המאוחרת היא, שאישתו של רולנד רייגן, ננסי, היתה מכורה לאסטרולוגיה.  עד כדי כך שהיא אף משכה את בעלה לתחום ולא פעם הם קיבלו ייעוץ אסטרולוגי. על השאלה עד כמה ייעוץ זה השפיע על החלטותיו, אין לנו תשובה...

כמו שננסי רייגן איננה היחידה שמאמינה באסטרולוגיה, והיא בוודאי לא המפורסמת היחידה או האחרונה שמאמינה בתחום זה. עוד משחר ההיסטוריה אנשים נהרו אל מגידי עתידות מתוך אמונה שיש להם כוחות לנבא להם את העתיד. אין זה משנה האם גורל נכתב על ידם ואין זה משנה גם מדובר באנשים רגילים, האמונה עדיין קיימת.

האם קריאה בכף יד היא אסטרולוגיה?

אך מאמר זה לא עוסק בשאלה, האם אסטרולוגיה היא אמת או לא, אלא האם קריאה בכף יד היא אסטרולוגיה או אולי שמא היא ענף נפרד, והאם דרך קווים בכף היד שלנו, אנחנו יכולים לגלות משהו על עצמנו.

קריאה בכף היד, כירולוגיה, היא שיטה שמטרתה לנבא את העתיד אך בד לבד גם לגלות פרטים על האופי שלנו. כאן עולה השאלה , האם אנחנו לא מכירים את עצמנו שאנחנו זקוקים לקורא בכף היד כדי שיגלה לנו מי אנחנו?

האמת היא שלא פעם אותם קוראים בכף היד, מגלים לנו מי אנחנו בשביל להוכיח לנו שכוח הניבוי איתם. באמצעות קווים בכף, הם מגלים לנו האם אנחנו ביישנים, צנועים, תמימים, אסרטיביים ומה לא. אחרי זה, קל לנו יותר להאמין  למה שהם מגלים לנו על עתידנו.

בדרך כלל הניבוי מתבצע על שלוש דברים עיקריים, בריאות,  הצלחה כלכלית, הצלחה בזוגיות (אלו הדברים שרוב בני האדם מעוניינים לגלות בהם האם הם יצליחו או לא). בטרם נמשיך, נסביר מעט כיצד מתבצעת קריאה בכף היד.

הקריאה איננה פעולה שמתבצעת רק באמצעות קריאה של קווים בכף היד אלא גם בהסתכלות על מבנה וצבע היד וכן מבנה האצבעות.

למשל, כף יד אדומה מנבאת שהאדם סובל בלחץ דם גבוה, כף יד כחולה מצביעה על מחלת לב, כף יד אפורה על מחלה במחזור הדם. כף יד עבה מצביעה על חושניות, כף יד יציבה מצביעה על מתינות, כף יד רכה על רגישות.

אצבעות ארוכות הן בדרך כלל של אמנים או אנשים רוחניים, אצבעות קצרות שייכות לאנשים מהירים וחסרי סבלנות, אצבעות ישרות מצביעות על יושר.

ציפורניים בצבע כהה מצביעות על מחלה, בצבע שקוף מצביעות על אנמיה, וכן הלאה.

כפי שאפשר להבין קורא בכף היד לא מסתפק בלהסביר לנו לאן קו אחד הולך ומה מגלה לנו קו אחר, אלא ממש בודק את היד כדי להגיע לתוצאות שיספקו את המטופל שלו.

כעת עולה השאלה, האם מדובר בניבוי העתיד או באפיון האופי שלנו?

קוראים בכף היד יטענו כמובן שבאמצעות הצגת האופי שלנו קל יותר לנבא את העתיד, ספקניים יטענו שאין קשר בין קווי היד שלנו לאופי שלנו ולעתידנו ובטח שאין קשר בין האופי לעתיד. האמת היא שגם קוראים בכף היד לא רואים במה שהם עושים משהו מדעי. מכאן שהכל תלוי במטופל, אם הוא מאמין בזה, הוא ימצא כבר הסבר כיצד להציג את זה.


המאמר מוגש על ידי אינדקס אסטרולוגים, האינדקס הגדול בישראל לאסטרולוגים, נורמלוגים וקוראים בקפה. האינדקס מכיל מאמרים בתחום האסטרולוגיה, פינת שאלות ותשובות, פינת חדשות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב